20 de juliol 2009

El tren de Port Aventura

Dissabte passat vaig anar a Port Aventura amb la xicota (molts petonets des d'aquí) i uns amics. A mi no és que m'agradin especialment les atraccions perquè ho passo malament i crec que no val la pena, tot i que al final vaig acabar pujant a les tres atraccions d'aigua que hi ha al parc: aquella dels troncs, els Ràpids i el Tutuki Splash. A Port Aventura també hi ha un ferrocarril prou interessant per als aficionats als trens, que uneix la zona de la Mediterrània amb la zona del Far West. Els trens funciona amb vapor tot i que crema fuel (es nota molt per la olor que desprèn) i imiten les locomotores vaporoses americanes. A Port Aventura només hi havia estat una vegada l'any 1995 però crec recordar que aleshores hi havia dos combois circulant simultàniament, mentre que aquesta vegada només n'hi havia un i això que de gent n'hi havia força tot i no ser exagerat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs es molt extrany, per que normalment sembre van 2 combois... Weno.. espero que t'aigui anat molt be i tornis a repetir. A mi tampoc m'agraden les atraccions, pero i an algunes que cuan les descobreixes vols tornar a pujar moltes vegades jeje

Unknown ha dit...

Bé, de fet i si m'estires... les majors atraccions de Port Aventura són els ferrocarrils! Si en considerem com a tals el Dragon Kahn, l'Estampida, El Diablo, el Tren de la Mina, el Furios Baco... etc etc.

albert ha dit...

Per que em recordi, desde l'Estampida es pot veure la "minicohera de les locomotores".