19 de maig 2009

Caçant pel pas a nivell de St.Sadurní

Ahir vaig anar de cacera al pas a nivell de Sant Sadurní d'Anoia, emulant en Pol Llopart del qual havia vist alguna foto d'aquesta zona i que m'havia agradat molt. És un molt bon punt per les vistes que hi ha i pel creuament que hi ha a les proximitats amb la línia d'alta velocitat. No vaig tenir gaire sort amb els trens caçats ja que només vaig poder pescar dos mercaderies com a trens diferents, a més d'AVE sèrie 103 i Avant sèrie 104. Després vaig anar cap a l'Alta Anoia, però això ja ho explicaré en una altra entrada.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Caray bernat alla vaig ser yo amb el pol llopart el divendres passat pero veig que ty'has dignata anari sense mi xD espero a veure si tens algun dia temps per mi per cert bona foto. i com no la japonesa aquesta sempre bruta. saluts company.

Trenerobcn.
Marc Duque.

Bernat Borràs ha dit...

La veritat és que vaig improvisar molt ahir a la tarda! jeje

albert gimenez jover ha dit...

Bernat, Avui fa justament un mes que no actualitzes Trenscat. Però no tinc cap queixa, a més tens moltes coses que fer a la teva vida personal.