27 de maig 2008

L7, L6, S5 i S1. St.Gervasi i nou enclavament La Floresta

Avui per tornar a Terrassa he fet unes quantes etapes. En primer lloc he agafat un L7 de Pl.Catalunya a Gràcia, on uns rètols avisaven de que havien pintat de nou les columnes de l'estació (del mateix color blau que hi ha). De Gràcia a Sant Gervasi he anat en un L6 servit per una unitat 112. A Sant Gervasi he fet quatre fotos de les dues vies ja amb base de formigó per després agafar un S5 amb destinació Rubí servit per una 111. He baixat a La Floresta, ja que des d'ahir (que jo sàpiga) ja funciona el nou enclavament. Els senyals ja estan encesos (els de contravia) mentre que els altres romanen apagats, com és habitual, i amb l'ATP activat. Les obres d'aquest nou enclavament de La Floresta són les que van propiciar l'accident de dimecres passat. A hores d'ara, tot i que s'assumeix la implicació dels maquinistes, es qüestiona si es podia donar el mateix servei que un dia habitual amb l'ATP desactivat; i és que realment no és per menys, ja que justament a aquella hora els trens circulen molt junts (cal compatibilitzar S1, S2, S5 i S55, a més d'algun tren especial escolar, com el que va patir l'accident). En fi, de moment no cal "patir" més ja que tenim la seguretat garantida novament amb l'ATP activat de nou.