19 de maig 2008

Adéu als 1100 de la L4?

Avui he anat a fer un volt pel metro de Barcelona, cosa que feia molt temps que no feia com a caçador de trens, ja que hi ha rumors que els 1100 demà dimarts 20 de maig els retiren de la circulació comercial. Per fer el darrer viatge en aquests trens, me n'he anat primerament d'Universitat a La Pau en la L2 per transbordar a la L4. De La Pau a El Maresme-Fòrum he anat en una 2100; en aquesta estació he esperat pacientment que passés algun 1100, mentre passaven 2100 i 9000 (per varietat no serà!). I finalment, amb el torn 407 ha passat el primer i el següent, el 408, també ha estat un 1100. He tingut sort i he pogut fotografiar un 1100 i una 2100 de costat, tot i que posats a triar m'hauria agradat més que hagués estat un 1100 i una 9000, que contrasten més. Però vaja, tenint en compte que només circulaven 2 unitats 1100 ja és tenir sort de poder-les caçar aturades.
Després he fet un llarg recorregut amb una 1100 de El Maresme-Fòrum fins a Llucmajor, gaudint dels seus característics sons. A Llucmajor he tornat a caçar un dels ja veterans trens i a Via Júlia he repetit, si bé les estacions no són tan idònies per fer fotos bones. Per tornar a Terrassa he anat via Trinitat Nova, on he canviat a la L11 fins a Torre Baró-Vallbona i he agafat un R4.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Perquè no prems ALT GR + 1 o CTRL + ALT + 1 per fer la línia vertical "|", així podries posar El Maresme | Fòrum, Artigues | Sant Adrià, o Torre Baró | Vallbona. ;)

Anònim ha dit...

tens rao amb lo dels sons,per a mi era música celestial i si agafaves un que tingues les finestres practicables, millor encara. tant de bo, preservessin un en estat d´origen, amb els dos tons de blau i les franges platejades del frontís.
david dénia

Bernat Borràs ha dit...

anònim, no sé perquè però no em deixa col·locar la barra vertical. L'escric però després no surt publicat!

Xavi ha dit...

La veritat és que es trobaran a faltar molt, tant els 1000 com els 1100...

Anònim ha dit...

Mira que a mi m'encanten el sons de la maquinària dels trens, però he de ser impopular i dir que els 1000 i 1100 mai m'han agradat. Era un só que m'inquietava molt, no sé per què. De tota manera eren trens elegants.
Salutacions,