11 de juny 2007

En TRAM per la Mina i Sant Adrià

Avui he aprofitat la meva setmaneta de transició entre feines per anar a arreglar papers i de passada fer coses que encara tenia pendents quant a temes ferroviaris posats en servei darrerament. Un d'ells era la prolongació de la línia T5 del tramvia des de Besòs fins a Sant Joan Baptista. He recorregut la línia sencera, de Glòries a Sant Joan Baptista i després he anat tornant cap al punt d'origen, primerament a peu en tot el tram nou, el qual he fotografiat detalladament (ja veurem quan ho pujaré a trenscat.cat, la feina se m'acumula!) i després baixant a les estacions subterrànies situades a la Gran Via, que han estat redecorades des de la seva inauguració l'any passat. M'ha agradat la integració del tramvia al barri de la Mina, zona que havia estat molt marginals anys enrera i que actualment sembla que se n'està sortint prou bé. Segur que el tramvia hi contribueix decisivament i més quan es posi en servei la nova Rambla de la Mina (i segurament la línia T6). A la foto un tramvia a la parada de Parc del Besòs, amb els característics edificis del barri al fons.

3 comentaris:

Pol ha dit...

Bernat, siusplau em podries contesstar aquesta pregunta lo més aviat possibles:
si volguessis tinc diferenta informacio sobre els apartats que tens hi et podria passar fotos per algun que estas fent, siusplau contestem a mosquetaviva95@gmail.com

pol

Bernat Borràs ha dit...

El problema no és disposar de fotos o no sinó tenir temps d'actualitzar la web, cosa de la que darrerament en disposo poc.

Anònim ha dit...

Bernat, estaria disposat a anar a escriure articles i fer fotos com en pol (to vaig comentar al blog de mira-sol...). Ja ho saps encara que no tinguis temps d'actualitzar-la potser t'agradaria renovar el teu blog i et podria aconseguir bons articles. M'agradaria saber el teu correu, si mel vols posar et comentaré unes quantes coses que tagradarien.

Pol agreguem a kasys_bdn@hot... siusplau.


Visca latletic de terrassa!!