19 de maig 2007

Divendres tarda: Europa | Fira, T3, Martorell-Central i Olesa

Ahir a la tarda vaig anar a fer unes rutes ferroviàries un tant peculiars. D'entrada vaig anar altre cop a Europa Fira per poder-la fotografiar amb més calma que dilluns passat i a més fent servir el bitllet senzill especial Pl.Espanya - Europa Fira. Un cop vista amb calma l'estació i els seus accessos vaig tornar cap a Pl.Espanya i amb la L3 del metro vaig anar fins a Maria Cristina, on faria transbordament al tramvia, per anar amb la línia T3 a veure la recent prolongació fins a Sant Feliu Consell Comarcal. La nova extensió és molt curta però acosta el servei a Sant Feliu de Llobregat. Des de la nova parada del tramvia vaig anar a peu a l'estació de renfe de Sant Feliu, que són uns cinc o deu minuts caminant. Allí vaig agafar un rodalies fins a Martorell, on vaig poder veure les obres tant de l'estació d'adif (que encara li queda molt per fer) com la nova de Martorell-Central de FGC (que ja està totalment enllestida) que entrarà en servei el proper dilluns 21 de maig. Finalment, vaig fer a peu per darrer cop el camí fins a Martorell-Enllaç per agafar un S4 fins a Olesa de Montserrat, on va finalitzar la meva estranya ruta.