17 de març 2007

Passejant per l'abandonada Sagrera (adif)

Feia dies que duia de cap anar cap a l'estació actual de La Sagrera d'adif abans que comencin les obres del què ha de ser la nova macroestació de Barcelona. Tenia moltes ganes de baixar a les vies després de veure unes fotos de l'usuari jamaba21 de Tranvía Portal i ahir finalment m'hi vaig arribar. Després de donar unes voltes pel pont del Treball i pensar per on es podia baixar finalment ho vaig trobar. Un cop a baix el panorama és força desolador encara que previsible pel què ja es veu des de dalt: tot ple de brutícia i runes, això sí a les vies encara hi ha la catenària instal·lada i els senyals lluminosos funcionen. Em pregunto quants anys deu fer que no passa cap tren per aquelles vies. Després d'una bona passejadeta vaig anar fins a Sant Andreu Comtal per tornar cap a Terrassa via l'enllaç de Montcada i Reixac amb Montcada-Manresa. Ara només falta veure quan s'iniciaran les obres de l'estació que en teoria hauria d'estar finalitzada d'aquí només 2 anys, el 2009.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

un dia vaig veure una cosa mol rara per sagrera vaig veure un vagó inglès i ¿¿¿¿la suissa????

Bernat Borràs ha dit...

Vols dir que no estàs parlant de Can Tunis?

Anònim ha dit...

Quan era petit recordo com estava tot allò ple de trens de mercaderies. No recordo exactament quan deu fer que ja no hi ha moviment per allà però potser entre10 i 15 anys. Encara recordo el soroll de les Alstom passant per allà....

Anònim ha dit...

I per on es baixa a les vies?

Unknown ha dit...

Segueix així Bernat! La teva web, escrits i fotos fan passar una molt bona estona! :)

Anònim ha dit...

no, era a Sagrera, a l'any 2002... Em vaig preguntar que feia alla.

Anònim ha dit...

a, per cert, molt bona la teva web!!!! segueix així.