21 de novembre 2006

Voltant per Manresa-Alta i Sallent

Diumenge passat al matí vaig fer una escapada molt ràpida a veure les agulles de Sallent, ja que en volia saber els números i tot i que al final m'ha arribat la informació per e-mail em feia gràcia veure-les in situ. Tot això és per al projecte de final de carrera que estic ja acabant d'estudi d'adaptació de la línia Manresa-Sallent per a viatgers. Ja aprofitant el viatge, vaig passar per Manresa-Alta per veure les obres. La nova andana ja està molt avançada i la via 3 ja és més curta. Estaven pavimentant els camins per a invidents de la nova andana diumenge passat, entre altres coses. Durant l'estona que vaig estar a Manresa-Alta vaig poder veure passar una doble de 213 cap a Baixador i la mateixa composició retornant i anant cap a Barcelona 20 minuts més tard.

Com que havia de fer temps per anar a Olesa, vaig decidir passar un moment per la zona de la Torre del Breny (a Sant Vicenç de Castellet) on no fa massa es va eliminar el que era el darrer pas a nivell amb barreres de la línia Martorell-Manresa de FGC. S'ha fet un pas inferior nou amb un important desmunt per poder pujar el vial fins a la cota existent.


Finalment, vaig anar a la zona del pont de l'antic pas a nivell per fer quatre fotos del Cremallera de Montserrat, que si tot va bé serà la propera part que es renovarà a trenscat.cat.